poniedziałek, 11 kwietnia 2016

T.11. Planowanie i realizacja usług w recepcji

T.11. Planowanie i realizacja usług w recepcji
Praca w hotelu polega przede wszystkim na świadczeniu usług przez ludzi dla ludzi. Recepcja, określana często jako „serce” hotelu, jest miejscem pierwszego kontaktu z gościem. Jest głównym punktem koordynacji i dyspozycji w hotelu. Tu gość załatwia wszelkie formalności związane z pobytem, tu kieruje prośby, podziękowania i uwagi. Tu również rozlicza się za pobyt. Recepcja jest skoordynowanym zespołem osób związanych z bezpośrednią obsługą gości i reprezentuje ona pod względem organizacyjnym, poziomu usług i estetyki oraz kultury technicznej obiekt hotelarski na zewnątrz. Przed pracownikami recepcji stawia się ogromne wymagania, gdyż tylko zadowolony gość ponownie skorzysta z usług danego hotelu. Odpowiednio przygotowany, profesjonalny personel recepcyjny, który potrafi sprostać potrzebom i oczekiwaniom gości, dbając jednocześnie o interesy i wizerunek hotelu, stanowi zatem podstawę funkcjonowania każdego obiektu hotelarskiego.Jak stwierdził Andrzej Sapkowski: „Nigdy nie ma drugiej szansy, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie na gościu”.


Źródło: www.googlegrafika.pl
www.google.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz